Social Icons

rindu saat menyusukan fahri... mood teringin nak menyusukan baby datang lagi...


Rindu saat menyusukan fahri....

baru aku perasan.. aku tak banyak pon amik gambar masa menyusu...

menyusukan mu antara detik terindah buat mama....

Salam semua...

Erm arini mood sensitif... tak dapat nak tahan air mata dari meleleh... tp dalam hati aku sangat berbangga dengan diri sendiri.. dan berazam untuk buat yg lebih baik untuk bakal adik fahri nnt.. insyaAllah...

Pagi td seperti biasa aku menerjah kat dalm FB.. aku tengok page KIM... erm.. ada satu montaj ni menyentuh hati aku... montaj nie menunjukkan wajah2 ibu yang mulia yg menyusukan anaknya...

Tengok banyak kali pon meleleh lg... aduhai... kadang2 aku sedih gak bila tengok kawan2 & sedara terdekat  yg aku cuba ajak agar menyusukan anaknya tp mcm tak ambil kisah... aduhai... alangkah sayangnya... kasihanilah pada si kecilmu yg disuakan susu formula yg mungkin boleh memudaratkan perutnya yg masih lembut... erm.. tp aku tahu.. semua ibu ingin buat yang terbaik untuk anaknya...

Dalam entry yg ringkas ni, aku berazam nak mendalami ilmu penyusuan dengan lebih dalam lagi... demi anak2 ku... demi para ibu sekelilingku... moga mendapat manfaat dari perkongsian ilmu mengenai peyusuan susu ibu... itu azamku... insyaAllah...

Penyusuan susu ibu adalah fitrah.....

Salam sayang...
Srifairus@ Mamafahri

No comments:

Post a Comment