Social Icons

Vitamin B Complex Shaklee Hebat

Salam semua.. entry ringkas saya mengenai vit B complex shaklee..

Testimoni dari saya sendiri :

  1. Rasa segar dan lebih bertenaga. Kalau ambil waktu malam memang tak boleh tido.. Percayalah.    jadi jika anda nak study atau terpaksa stay up sampai lewat, B complex ni mungkin boleh membantu
  2. Rasa lebih tenang dan kurang rasa nak meroyan... Hihihihi... Yelah..saya ni ibu kepada 2 kanak2 lelaki... hubby plk kerja shift. Banyak benda kene buat sendiri kalau hubby tak de.. huh.. klu tak de B complex ni mau nangis hari - hari bila terpaksa kelam kabut buat itu dan ini..
  3. Kecantikan dalaman  - hari2 pegi keje dalam keadaan fresh.. baru nampak meyakinkan dan bos pon tak komplein.. 'awatla pegawai aku nie muka toyee jer'... yer tak??
  4. Kebaikan B compleks ini juga dialirkan ke susu..  Sapa tak nak anak sihat dan ceria??

Jangan lupa What App/pm/sms/call saya ditalian 012-6742355 untuk maklumat lanjut dan pembelian.

Konsultasi adalah percuma. Free gift menerik dengan setiap pembelian..




Vitamin B Complex Shaklee..
 
Salam sayang,

Srifairus

No comments:

Post a Comment