Social Icons

2 bulan yang meletihkan... tapi aku seronok dan puas...

Salam..
waaaaa... lama sungguh tak update blog... sangat sibuk 2 bulan kebelakangn nih.. dan 2 bulan ni jg la yang banyak mengajar aku erti menghargai sebuah keluarga... mertua... suami... anak...

selama 3 minggu aku outstation keseluruh Malaysia... dalam tempoh tue Mertua aku yang jaga Fahri.. Alhamdulillah.. Fahri akau tengok happy kat sana.. ceria berbanding kalau aku hantar ke nursery..

Dalam penguhujung bulan 4 hingga awal bulan 5 aritue, aku berkesempatan pg bercuti ke Bali bersama Fairus & Fahri.. hero hati ku.. happy sangat.. lama tak pegi makan angin sejak mengandungkan Fahri.. klu pg pon, setakat dalam negara jer...

Dan perkara yang paling penting yang ingin aku kongsikan adalah aku telah mengandung nak masuk  7 minggu... syukur Ya Allah... dalam penat2 dan sibuk outstation tu, cepat pulak kali nie aku mengandung... padahal senggang hujung minggu yang ada memang padat dengan aktiviti dan aku mmg kepenatan... mungkin, inilah kesan pengambilan suplemen shaklee yang berterusan... syukur Ya Allah... Tubuh bersedia untuk menerima persenyawaan dan pelekatan janin... waktu yang ada dalam selang waktu aku outstation itu membuatkan kami suami isteri lebih menghargai kehadiran satu sama lain... terima kasih suami ku....

sekadar mengimbas kenangan semasa aku cuba untuk mengandung kali pertama dulu... agak payah.. selepas setahun lebih kami berkahwin, baru aku di sahkan hamil...

kerjaya pulak, alhamdulillah makin stabil... dapat bos yang bertimbang rasa.. baik hati... TQ Bos.. u are the best bos in the world...

Wish list aku nak beli rumah tahun nie, alhamdulillah... tengah dalam proses... semoga Allah permudahkan urusan... Amin...

dan kat bawah ni aku  share skali gambar2 kami masa di Bali.... sekadar kenangan untuk di kenang...
ni mua excited nak pg KLIA... dalam ERL...

mama dgn fahri plk tunjuk muka excited... hehe

haaaaaaaaaaa... muka ceria baru bangun tido.. time atas flight ni la aku ajar fahri pasal awan.. skrg ni kalau dia tengok langit, mesti dia bagi tau aku..."mama tu awan..."

turun jer dari flight, driver bawak pg Uluwatu.. tengok tarian kecak.. kene pakai kain cmtu sbb situ area kuil... tengok lah mat2 saleh tu pon pakai...

kat sini view mmg cantik.. leh tengok matahari terbenam..

tarian kecak bermula...



abis tengok show, pg mkn seafood plk.. ambik ko.. kene dekat sejuta rupiah... hehe

esoknyer pg tengok tarian Barong... klakor.. fahri takut tengok binatang uh.. kat sini kepercayaan hindu diorg sangat kuat
ada mistik2 skit... diorang nih tikam diri sendiri guna keris tak luka langsung...

pastu sambung journey pg jalan2 kat tempat yg byk monyet.. dah lupa nama tempat nih... Fahri la yang paling seronok ...

pg padi teres plk... cantik.. subhanallah...

sempat mencuci mata tengok barang hiasan rumah... kami sempat sambar satu...

ni kat restoran bebek tepi sawah... cantik restoran   nih..

ok... time  nak pg swimming plk.. mama, fahri dah ready...

tengok lah muka excited dia... bila nampak laut...

 


                                           ni tarian kecak punya video... leh la try tengok...
haaaaa... ni bilik kami... menarik gak lahhh... rasa tak nak balik..

bilik ni ada private swimming pool... tp tak mandi sangat pon.. sejuk...

kat bilik pon nak main bola...


time nih pg jalan kat pantai kuta... penawar hati mama n papa nih... tomei mama

pantai kuta lg...

ni kat perkarangan hotel plk... lepak2 tepi pantai...

mama, peace...
selit lah sekeping gambar nih... malu plk... hehe

pg pulau turtle... fahri takot...

tengok lah betapa besarnya ia....

mama & papa posing.. fahri sibuk tengok kura2...

nak pg snorkling tak dapat... bg jer la ikan mkn dari bot..

kat sini boleh sewa private bot.. jalan2.. yg penting sediakan wang nyer ajer ya pak...

eh... tetiba sesat plk gambar swimming poll nih.. bercita2 nak ada swimming poll cmni gak kat umah boleh?? hehe
ni jalan2 masa air surut.. kitaorg 3 beranak sewa motorsikal n jalan kat tepi pantai berhampiran... macam2 hidupan laut yg terdampar..pelbagai jenis ikan, tapak sulaiman, landak laut... ular pon ada.. scary...

malam terakhir kitaorg ada candle light dinner... betul2 tepi laut... kemah tu di bina utk kami... memang superb..
siap ada iringan nyanyian gitar.. boleh request la lagu apa nak org tu nyanyi..


suasana romantis gitu.. sapa2 nak bulan madu tu mmg sesuai sanagt lah pg sini..

antara menu candle light dinner mlm tue..
eh.. tetiba ada plk gambar nih.. fahri sibuk minta mama beli mcm2... sabor jelah budak kecik nih..
Oklah.. banyak dah rasanyer aku upload... ada masa lebih plk arini update blog... ok.. jumpa lagi di lain entry..

Iklan skit: ada sesiapa nak beli suplement untuk kesihatan dengan harga istimewa, bole la try contact saya utk maklumat lanjut yer...


salam sayang...
mama fahri@srifairus





1 comment:

  1. wah..bestnyer..patutla lama xnampak fahri...jeles kamu dah smapi ke bali nuuu

    ReplyDelete