Social Icons

Mood nak menulis datang... korang posa tak??

Salam..
Hai korang semua.. apa kabor?? Puasa tak?? Aku puasa.. tp dah 2 hari tinggal.. sbb aku muntah2 teruk sangat sampai lembik... Terpaksa lah buka untuk elak memudaratkan...

So far, mcm mn korang menghadapi bulan ramadhan nie?? Aku?? erm... Alhamdulillah walaupon masih mabuk, aku masih mampu berpuasa... bekerja.. breasfeed Fahri... ya... aku masih breasfeding.. sebab.. tak sampai hati lagi nak wean off.. hati aku tenang jer bila aku bf dia.. tp kadang2 tu bila lama sangat nyonyot nyer sampai jadi sakit, aku meroyan la jg... letak la kopi ker apa ker kat nenen untuk rehatkan sementara dari fahri... bila dia rasa tak sedap, dia tak nak..

Tenang jer rasa ramadhan nie... alhamdulillah... aku pon tak tau kenapa... mungkin rahmat dariNya..
setakat ni aku tak pg solat tarawih kat masjid pon.. tak larat.. lepas jer berbuka, aku agak flat... macam ni la klu tengah bawak badan kan... klu larat aku buat kat rumah jer...

Mcm mn persiapan raya?? tak buat apa2 pon lg... aku tak de mood sangat sbb dalam proses nak beli rumah and pindah.. tp tak tau la bila nak selesai.. mungkin lepas raya aku pindah kot.. duduk menyewa dulu rumah yg kami nak beli tue.. tengok lah keadaan mcmn...

Kerjaya plk, alhamdulillah.. sofar ok.. bos ok... happy dgn kawan2 yg baik hati sangat... moga Allah permudahkan urusan dalam segala hal...

ok lah... zohor pon dah masuk.. aku nak pg solat jap lg... nnt klu berkesempatan aku tulis lg.. untuk renungan diri sendiri dan tatapan sahabat2 yang mungkin mengikuti... salam ramadhan...

PS:  masih pengedar shaklee yang sah... nak apa2 jgn segan silu contact ya!!!




No comments:

Post a Comment