Social Icons

Setiap ujian itu tanda Allah sayang pada kita...

Harini kat opis aku ada sesi presentation... semua staff division aku wajib buat and bos2 jadi juri profesional nya..  kat bawah ni ada gambar aku tengah present.. sekadar kenangan...

presenter ni kene banyak berlatih lg... huhu
Tp bukan ni yang aku nak cerita sebenarnya.. tp lepas present, member opis ada bagi satu link pasal kisah kehilangan suami seorang ibu yang sama-sama bergerak dalam MBFPC... meleleh air mata aku... Ni link blog kak Salwa... http://cintahati.com/ramadhan-dan-ujian-buat-kami/.. u all boleh lah baca..

Cuma kalau nak share, sila minta izin dulu dari kak salwa yerk...

Cuma apa yang aku rasa....  setiap dugaan dari Allah itu sebenarnya adalah tanda DIA sayang kepada hambaNya... supaya kita lebih dekat denganNYa...

Bagi aku, kenangan attend ESQ training adalah kenangan terindah yang tidak mungkin dapat aku lupakan... klu ada kesempatan, nnt aku share... melalui training tersebut, betapa aku tersedar bahawa aku selalu melupakanNYa dan betapa Rasulullah sangat sayang kepada umatnya... hanya aku yang alpa dan lalai... Nauzubillah... semoga kita semua sentiasa berada di bawah naunganNya....Ya Allah... ampunkanlah hambaMU.. Allah hu Akbar...

Ok lah.... ada kesempatan, kita jumpa lagi di lain entry..

Salam sayang...

Srifairus
            

No comments:

Post a Comment