Social Icons

30 weeks... 10 weeks to go...

salam... hai sumer... sedar tak sedar dah 30 minggu usia kandungan aku hari nie.. tengok pon dah sarat... setakat nie, alhamdulillah mengandung kali ni lebih mudah dari mengandung fahri dulu... tak de plk aku sembelit sokmo.. kaki pon kalau cramp, aku tolak sendiri jer..tak memudaratkan mcm dulu.. alhamdulillah.. moga situasi cmni tetap akan berkekalan sampai anak nie lahir..

persiapan plk, biase2 jer... aku banyak recycle jer barang2 fahri... cuma niat aku nak beli medela freestyle tue terpaksa dipendamkan dulu.. banyak lg benda lain yg urgent yang perlu aku dahulukan... pakai je la spectra 3 tu dulu..

ada satu impian aku yg aku nak buat b4 deliver nie... nak bawak fahri pg zoo negara... tp larat ker?? huhu..  kalau nak tunggu lepas pantang mcm lambat sangat.. kesian kat fahri...

aku sebenarnya baru balik dari event LIMA di langkawi.. alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.. strategic plan yg aku bersama group maritime usahakan dah pon dilancarkan oleh Perdana Menteri... so, time nak implement plk.. lagi sibuk la lepas nie... huhu..

Selain PM, sultan selangor, VVIP yang lain adalah TPM, Tok Pa n Menteri2 dari negara luar.. menyelit jap.. heheh
sultan selangor melawat booth... daulat tuanku...
Pastu before balik, sempat jalan2 kat KILIM Geo Park... time nak happy2 lepas 6 hari bertungkus lumus... hehhe
sempat berjalan2 sebelum balik... ni kat dalam gua yg penuh dengan kelawar... geli...

Ok la.. nnt aku tulis lg.. perkongsian dari ibu yg sarat mengandung... time to chow.. tata

salam sayang..
Srifairus

2 comments: