Social Icons

betul ke sekarang musim baby boy???

salam sayanng semua... td masa lunch hour yg panjang, aku amik kesempatan untuk melawat opis mate yg baru deliver... anak lelaki.. sangat merah melepak... mungkin sebab panas tengahari td.. tp kaki dia sangat putih... org kata baby yg merah ni, putih bila besar nnt... hehehe

sekarng ni kat opis dah musim org mengandung n beranak balik... n dari 5 org yg br deliver, 4 org dpt anak lelaki n sorang jer yg perempuan... hehhehe... yg lelaki tu termasuklah aku.....

erm... bila la company aku nie nak adapt apa yg gov buat yerk... aku cuti 2 bln jer... klu dpt 3 bln, aku masih kat umah skrg nie... huhu.. tak pe lah... klu tak keje karang lg payah... hehehe..

Ok lah... nak pg solat jap... baru2 nie aku dah jatuh centa dengan lagu iwan... solat dulu... asyik dengar lagu nie jer sekarang... hehehhe...

salam sayang...

Srifairus...

1 comment:

  1. lama xsinggah cni..ke sri y lama menyepi..dh 2 org dah..?tahniah..
    dah nk akhir zaman,klu dpt anak lelaki pada saya suatu rahmat tau!
    but still..anak ponpuan pun amanah dr ALLAH

    ReplyDelete