Social Icons

salam petang buat semua... mama FF dah bersiaran kembali... FF???

hehe...mama FF?? poyo jer... mama FF tu stand for mama Fahri & Fitri... huhu.. sejak selasa aritu aku dah msk keje... patutnyer isnin... tp selasa br nk msk sbb aku demam... 

2 bln tempoh cuti bersalin, mcm2 pengalaman baru aku lalui... bermula dgn pantang sendiri, pastu aku demam, fitri msk wad sbb bronkiolitis, fahri msk ward sbb rotavirus, hubby pon terjangkit rotavirus, pastu dgn aku yg mastitis... huhuuhu...

satu persatu dugaan melanda... mulanya dilalui dgn tabah dan sabar... dan akhirnya aku stress jg... huhu..
"tuhan takkan menguji hambaNya diluar batas kemaampuan seseorang itu"... mungkin Allah sayang kan kami.... :)

ok lah... waktu aku menaip entry nie, aku sedang menunaikan tanggungjawab sebagai ibu yg menyusu & berkerjaya... maknanya,,, aku tengah mengepam ler... hehe...  bermula semula rutin mengepam aku...

hr pertama aku dtg keje ada sorang bos besar ni tegur aku... " aik sri... bwk lg yer pam tue... " then aku menjawab... "mesti la bos... klu dpt menyusu 2 thn setengah, Allah dah janjikan  syurga balasannyer tue... " jwb aku smbil tersenyum simpul... hehe... bos aku menjawab, " bagusla klu itu niatnya... semoga ia membawa rahmah"... Tq bos... moga lebih ramai bos2 diluar sana yg memberi galakan dan sokongan serta memahami staf2 perempuan yg menyusukan ini... kami ingin menghidupkan semula sunnah bos... insyaAllah...

orait.. nk blk dah... mesti anak2 aku rindukan aku.. salam semua...
salam sayang
srifairus...

No comments:

Post a Comment