Social Icons

Lagi testimoni set B... Subhanallah....

Salam semua.. pagi nie saya nak share salah satu testimoni Set B yang membuatkan saya senyum sepanjang pagi nie.. Subhanallah... Allah tidak mengadakan sesuatu itu secara sia2... Jom baca
 
Saya copypaste balik apa yang telah dikongsikan oleh Puan Fauzi Lizar setelah mencuba Set B..
Untuk pengetahuan semua, dula saya pon macam puan Fauzi Lizar nie.. keputihan mmg masyaALllah.. Malu, rendah diri, serabut... semua disebabkan keputihan nie.. kadang2 memang suami tegur.. keputihan nie memang mengganggu keselesaan hubungan suami isteri... (Busuk... yerk.. )Tapi Alhamdulillah, masalah keputihan saya telah hilang... Semoga lebih ramai para ibu n isteri2 di luar sana mendapat manfaat dari vitamin Shaklee nie..
 
Jangan segan -segan nak contact saya kalau berminat untuk mendapatkan suplemen ni yer...
Untuk maklumat lanjut sila berhubung melalui :
Email Yahoo :
sri_asn@yahoo.com
Call/Whatsapp/Sms : 012-6742355
Salam sayang,
Srifairus


No comments:

Post a Comment