Social Icons

Siapa Nak E-Book Penyusuan Susu Ibu Percuma??


Selamat Berhujung minggu pembaca blog zonsusuibu.com semua..


Sepanjang bulan 3 hari sepanjang bulan September ini (21 Sept - 23 Sept) , saya berhasrat ingin memberikan E-book Panduan Penyususan Susu Ibu Bagi Ibu Bekerjaya Secara percuma!!!!!!..


Asalnya e-book ini adalah nota peribadi saya semasa 'journey' penyusuan saya untuk menyusukan Fahri, anak pertama

Dari situ, saya mendapat idea untuk menghasilkan e-book ini yang boleh dijadikan rujukan asas yang lengkap bagi ibu -ibu yang ingin mendalami ilmu penyusuan susu ibu.

Semoga ia dapat memberikan manfaat yang maksimum kepada ibu - ibu hebat di luar sana yang berhasrat untuk menyusukan anak mereka hanya dengan susu ibu..

Ok.. tanpa membuang masa, bagi yang ingin mendapatkan e- book ini, syarat2 penyertaan untuk mendapatkan ebook ini  adalah :

1. Like page sri e-shoppe & share status sri e -shoppe tersebut di sri e-shoppe

2. Tinggalkan  e-mail  di ruangan 'comment' & tag 3 orang sahabat anda yang anda rasa perlukan e-book ini juga secara percuma.. (lebih ramai yang dapat manfaat, lebih baik)

3. Berikan saya sedikit masa untuk saya emailkan e-book tersebut kepada anda satu persatu. Tempoh bergantung kepada permintaan... 

Mudah bukan !!!

Para suami juga boleh mengikuti kempen ini untuk mendapatkan e-book ini secara percuma untuk isteri anda ...

Jadi jangan buang masa... Fast action, Fast result!!!

# 4 ebook percuma tidak disertakan

Hanya untuk tempoh 3 hari sahaja...

Salam sayang,

SriFairus
Order dan Pertanyaan
~ Sri Widias Tuti
ID 836723
~ whatsapp / sms 012-6742355
~ page : http://www.facebook.com/sri e-shoppe




2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete