Social Icons

Tores kenit beraksi....


anak beranak kaki bola...

kelakor... tu yang aku leh gambarkan bila aku tengok ragam dua beranak nie... papanya yang demam bola, diterjemahkan kepada anaknya yang baru pandai berjalan.. (pon suka main bola... hehheheh)...

Last week lepas dapat gaji, papa fahri pg menyopingkan diri untuk mendapatkan jersey spain (menandakan penyokong spain ler agaknyer tue) untuk anaknya... jersey tu agak besar.. tapi belasah je la.. aku tak tanya plak kat mana dia beli jersey tue.. dengan rakan tempat keje agaknya

selepas mengenakan jersey bersama kasut yang aku baru menyopingkan diri di Sogo, papanya sibuk mengambil gambar Fahri menyepak bola seperti wartawan sport lagaknya.. tp gambar2 nyer hampes hasil kamera yang tak de anti shake py fungsi... hehehhe (bile la nak dapat DSLR nih..)

pun begitu, detik2 ini harus disemadikan di dalam blog kesayangan ku ini untuk dijadikan kenangan dikemudian hari.. jadi le dari tak de gambar.. aku mmg seronok bila tengok Fahri sudah cekap berjalan, U turn, pusing 360 darjah dan reverse.. hehhe..macam bwk kete plk

rumah aku mmg agak bersepah hasil kerja tangan fahri yang mmg suka menyepahkan barang permainannya.. nak sorok kotak permainan tu tak sampai hati plk.. biar je la... harap kawan2 abaikan latar belakang gambar yang kurang menyenangkan mata yerk.. hehehhe


TORES kenit...


bersedia dengan jersey dan kasut....


amacam... ada gaya mcm tores turun padang tak?? hehehhe

ps: merekalah buah hati aku..

No comments:

Post a Comment