Social Icons

Pengalaman saya bersama ESP... Produk promo Oktober 2012..

Salam semua... lama dah aku tak berkongsi mengenai produk shaklee yang aku dah cosume lebih dari 2 tahun... yer.. dah lebih 2 tahun... Dalam banyak - banyak produk tue, selain set B , apa yang paling aku suka pastinya ESP.. dulu namanya Energizing Soy Protein.. Produk ni memang best..

Just nak share pengalaman sendiri consume produk ni semasa menyusukan Fahri.. aku start kenal shaklee nie masa tu Fahri dah pon berusia 1 tahun 2 bulan.. masa tu aku mengalami masalah susu merudum yang agak kritikal... Masa tue aku ambil set B bersama ESP... Nak tau tak apa hasilnya??

ESP nie mempercepatkan penghasilan susu.. cepat jer cik B nie rasa penuh.. Selalunya aku pam dua2 belah pada pukul 11pagi kat opis baru dapat 5 ouns dua2 belah.. tapi dengan penganbilan set B bersama ESP, pkul 9 pagi aku pam dah dapat 5 ouns...

Tapi, ada beberapa perkara yang perlu diambil kira ya sahabat2 dengan pengambilan suplement nie.. Korang kena la minum air kosong banyak (3 liter ) sehari bagi ibu2 yang menyusu nie... Banyak ke 3 liter tue?? hihihi.. Dulu aku sendiri rasa mustahil untuk minum sebanyak tue untuk seahri.. Tapi sekarang lebih dari tue pon mungkin... Nak atau tak nak jer sebenarnya...


ESP berwajah baru
Sebenarnya kat rumah aku memang tak pernah putus stok ESP nie untuk kami sekeluarga.. Secara jujur mmg dah bercanister canister aku consume.. cuma dah lama tak consume secara konsistance.. (hihi.. yang ni jangan tiru aku... )

Haaa.. alang2 nak dah menulis nie aku memang nak share promo yang best dengan sahabat2 semua..
Korang leh PM aku kalau nak dapatkan special price ESP ni dari aku... Tapi dalam tempoh terhad yer kawan2... hanya sehingga 31 October sahaja... Memang menarik... bukan selalu dapat harga macam nie tau...

Jangan segan -segan nak contact aku kalau berminat yer....
Untuk maklumat lanjut sila berhubung melalui
Email Yahoo : sri_asn@yahoo.com
Call/Whatsapp : 012-6742355
Sri Fairus

No comments:

Post a Comment