Social Icons

Pengedar Suplemen Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim.....

Berkat bulan ramadhan yang mulia nie, saya dengan penuh rendah hati ingin memaklumkan bahawa saya juga merupakan pengedar Shaklee yang sah.

Setelah menjadi pengguna Shaklee sejak 2 bulan yang lalu dan Alhamdulillah dapat merasakan kebaikannya, maka saya berhasrat ingin berkongsi kebaikan suplemen ini dengan sahabat-sahabat lain di luar sana.

Sebagai permulaan, saya ingin kongsikan pengalaman saya sendiri yang telah mendapat merasakan kesan dari pengambilan suplemen ini setelah mengamalkan set B bersama Energy Soy Protein (ESP)

Antara perubahan/kebaikan:

1. Susu maintain dan lebih pekat, warna kekuningan - kesan dari pengambilan vit B compleks, vitalea dan vit C. Fahri juga dapat merasakan kebaikannya dari susu yang lebih berkualiti
2. Kurang merasa penat. Sebelum mengamalkan set ni, pukul 9 malam saya dah tertidur sekali apabila tidurkan Fahri.
3. Period tidak lagi mengalami senggugut yang teruk. Hanya mengalami sengal-sengal otot yang minima
4. Merasa lebih tenang, tidak cepat melenting berbanding sebelum ini
5. Kulit juga menjadi semakin licin dan tegang.
6. Hubungan suami isteri juga alhamdulillah semakin mesra apabila kami dapat berbincang dengan cara yang tenang apabila melibatkan sesuatu keputusan yang serius.
7. Sekarang suami juga berkongsi kebaikan shaklee dan ingin melihat kesannya untuk resdungnya yang kronik.

Sebenarnya banyak lagi kebaikan yang ingin saya kongsikan.

Semoga dengan mengamalkan suplemen ini,kita lebih bertenaga untuk menunaikan ibadah dengan lebih tekun kepada Allah S.W.T.

1 comment:

  1. Salam,
    Nak kongsi .. jika ingin memasukkan borang langganan pelanggan, "order form" sila lawati http://masawang.blogspot.com
    Jimat masa dan lebih efisien

    w/salam

    ReplyDelete