Social Icons

perasaan berbaur-baur...

ntah ler.. inilah yang aku rasa.. bukan apa.. macam2 yang aku fikirkan.. dgn tempat keje skrg.. tempat keje baru nanti.. family aku..

kerja skrg,aku rasa sampai lastday aku keje kat sini pon masih nak depend pada aku.. bila masa nyer nak serah tugas?? staff len sibuk main game..apada.. cepat la minggu depan.. tak sabor rasanya nak blah dari sini....

erm.. fahri plk masih menangis bila aku hantar kat nursery.. tapi dah tak nangis bila aku letak kat car seat.. satu perkembangan positif...(hehe) dia harus biasakan diri dgn car seat dia tu lps nih... moga dia happy semula seperti mana dia happy duk umah ibu dia.. itu harapan aku..

papa aku plk masih sakit akibat buatan org.. macam2 la dunia nie.. papa aku tu bkn nyer berniaga juta2 ringgit pon.. peniaga pasar malam jer.. apa la yg diorg dengki sangat.. semoga Allah gerakkan hati papa utk lebih mendekatiNYA.. Hanya DIA yang dapat membantu papa ketika ini... kami anak-anak hanya mampu berdoa..

Tempat kerja baru plk... mmg tak sabor rasanyer nak start kat situ... new environment.. new spirit.. rasanyer tak susah nak adapt sbb dulu pon aku penah kerja dgn diorg.. semoga segalanya dipermudahkan..

OK sri.. sukup-cukup lah mood blues ko tu.. move forward.. you are good.. you are preety.. you are intelligent lady.. chaiyok.. chaiyok..

4 comments:

  1. amboi..puji diri sendiri tak agak2..haha...kalau xpuji...sapa lagi nak puji kan?haha

    ok...kemon pijah...u're teh best...hehe


    gudlak seri...

    ReplyDelete
  2. ye lah... sape lg nak puji kita klu bkn kita yang puji kan... aku perlu memotivasikan diri sendiri pijah..

    mood tak best skit skrg nih..

    ReplyDelete
  3. hi sri..yeah ayu masih ingat lg sri..
    geram tgk baby sri time tu..semangat sangat...
    btw, siannya ayah sri ye..
    moga cepat sembuh ye..

    teringat plak kat sepupu ayu, pun kena buatan org juga...n ni kali ke 3 dah..since sejak dia dari zaman belajar sampai la dah ada anak 2 ni..

    ReplyDelete
  4. Ehh.. papa kena buatan orang??! Tak tahu pon.. ingat ker sakit biasa jer.. biar betul..

    BTW, tahniah dengan kerja baru semoga semangat pon baru... berusahalah!

    ReplyDelete